torsdag 2. september 2010

Kremen av hjemmet...

Denne høsten skal man dra med seg trestubber, morsomme kvister og andre treverk man finner ute å dekorere med i hjemmet.
I sommer plukket jeg med meg masse drivved som jeg ikke har fått brukt, men nå skal jeg ta det frem igjen og lage bilderammer og speil. Funnet masse inspirasjon på nettet:O)

Høstens farger er demin....

For å skape denne stilen kan man spare mye penger med å lage sine egne puter og tepper. Gå på loppemarked eller rydd i skapet ditt, så finner du bukser som ikke passer og kan sys sammen til det du måtte ønske.

og grått...................

Det er delikat og tøft å se på. Bland inn det romantiske og de hjemmelagde håndproduktene som tepper og puter. Dra inn elementer som er inspirert av industialiseringen med betong,metall og slitte materialer.
I det siste nr av hjemmet (nr 35) fant jeg en oppskrift på et teppe som man strikker med tykt garn og tykke pinne. Nå har jeg satt bestemor på strikkejobben og snart får jeg et herlig, stort teppe nå som det begynner å bli kaldt ute.

Husk; Høsten er tiden for loppemarked! Undersøk i lokalavisen og shop med måte etter gamle, unike møbler...
Det skal hvertfall jeg..

Bilder lånt av klikk.no/bolig

Ha en trivlig dag<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar