tirsdag 2. november 2010

Utfordring[stue]

Her er mitt bidrag til Nib`s utfordring for november
temaet denne gangen er stue.

Skulle gjerne gitt stuen min en makeover, med nytt salongbord og tv-bord, men når pengene ikke strekker til med det første må man ta til takke med det man har. Fyr i peisen og en varm kopp te i sofakroken er det beste med denne årstiden!
Dvd hylla er laget selv av drivved jeg fant på starnden i sommer.



Tennbrikettboksen har jeg dekorert selv. Enkelt!

En gammel fyrverkerikasse som er fin oppbevaring til blader (pusset ned og malt hvit)
Høstbladene er fortsatt sjarmerende i stua.

Bli med i utfordringen du og!

3 kommentarer:

  1. Synes deg var kjempefint, jeg! Trenger ikke koste skjorta for å bli bra!
    Lykke til!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Synes DET var kjempefint... hi hi...

    SvarSlett
  3. Thihi:O)
    Jo takk, er fornøyd selv, men har så mange ønsker om hvordan min perfekte stue skal se ut:)

    SvarSlett