onsdag 3. november 2010

Nok en kreativ dag...

med en forsmak av julepynting

Satt lenge i går kveld å tenkte over hvor mye jeg gleder meg til jul. Blar frem og tilbake i julemagasiner og bøker og fikk så mye inspirasjon. Spratt opp av senga klokken halv ti i dag og startet med alle ideéne jeg hadde liggi å grublet på og drømt om i natt. Strømmen var forresten borte på morningen, så det ble ekstra koselig med fyr i peisen, masse levende lys og ikke en lyd i huset.



Etter å ha samlet på Syltetøyglass og brukt som telysholdere, fant jeg ut at jeg ville dekorere noen av dem med sølvtråd,hjerter og ståltråd. Veldig enkelt! Prøv selv...


Når jeg først var igang med å være litt kreativ, måtte jeg dra det et hakk videre og være ennå mer kreativ! Ble en krans laget av ståltråd og stjerner som er klippet ut av naturpapp. For oss som liker hvit jul passer denne perfekt!

Og over til våre kjære pepperkakeformer som alle har i huset. Bruk litt ståltråd og heng de opp på kjøkkenet, på grener du finner ute, på juletreet eller i vinduet. Selvom det er en stund til jul, kan man ha disse formene ute året rundt. Det er jo sjarmerende pynt til kjøkkenet.



Ha en fin dag
Klem Martine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar