søndag 14. november 2010

For en dag



Etter frokosten i dag var det bare å slenge på seg ullsokker og ullundertøy. En ny inngangsdør skulle på plass og da var det bare å fjerne den gamle. Angra et lite sekund når jeg så det kom frostrøyk ut av munnen min når jeg satt i stua! Så i hele ettermiddag har jeg holdt meg foran peisen med julegaveprosjektet mitt:)Arbeidsoppgavene i dag syns jeg er fordelt perfekt. Min kjære holder på i kulda med å få ny dør og vegg på plass, mens jeg har jobbet hardt for å holde på varmen.

Med et gammelt laken som jeg har spikra i åpningen mellom gangen og stua holder jeg meg varm her jeg sitter å maler. Har endelig fått surra meg til å gjøre ferdig noen julegaver og her går det unna skal jeg si deg. Som alltid har jeg mest lyst til å beholde alt selv, men det kan jeg selvfølgelig ikke.




Ha en fortsatt fin søndag
Klem Martine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar