mandag 29. november 2010

Litt julepynt må til...

problemet er vel det at jeg ikke finner esken med all pynten i!

Så da må man ut å handle til helga og er vel ikke så lei meg for det:O) Har sett mye på kremmerhuset jeg har lyst til å ta med meg hjem. Men en posen med litt småttri av nisser og engler fant jeg, så da må jeg nøye meg med det i første omgang.

Nå titter jeg i blader og søker på nettet etter julepynt som er ute i butikkene. Er fantastisk mye fint! Går for en nøytral jul i år med hvitt, grått og bittelitt rødt som jeg har nevt tidligere.
Jeg går inn i desember med overraskende lite pynt, men kommer sterkere tilbake over helgen. Da har jeg forhåpentligvis kjøpt inn litt til julen!





Nissemor og nissefar har funnet sin plass på kista, mens en engel holder vakt på peisen. Min kjære syns englen er ufattelig stygg, men hans meninger teller ikke i juletidene. Her er det jeg som er sjefen! Nå skal jeg gjøre klar julekalenderen sånn at kjæresten får noe å glede seg til før han drar på jobb imorgen.

Gleder meg til jul

klem Martine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar