tirsdag 23. november 2010

Julen smyger seg inn i stua

tidlig ute med pynting

Gårsdagens innsats på symaskinen ga et fantastisk resultat av en julekalender som fikk sin plass på veggen i går. Min kjære blir aldri for stor til å få små gaver frem til jul! Syns det er dekorativt med en julekalender, pluss at det lager fin julestemning på morningen. Det eneste jeg mangler nå er hvitt gavepapir og rødt silkebånd, så kan jeg starte innpakkingen.
Alt av tilbehør og stoff er kjøpt på stoff og stil.
DU TRENGER:
- 110 x 45 cm med lin
- 24 plastringer
- tekstilfarge
- sjablong med tall
- 3 hjerter
- naturtråd
- 2 pinner ( jeg har brukt en jeg fant på stranden i sommer)
- hvit broderitråd
- symaskin
- saks

Har en tendens til å begynne å rydde sent på kvelden og kan holde på til langt på natt. Min kjære ser bare rart på meg og kaller meg for ei gal kjerring. Han himla med øya da jeg løp ut av gangen klokken 22.15 og kom inn med et lite furutre. Hang noen trehjerter og pepperkakeformer på treet og vips så var det fryktelig koselig ved sofaen!

Hiv deg rundt på symaskinen og lag en kalender:O)

Blir det noe stoff igjen kan du lage små hjerter som du fyller med vatt. Koselig julegave!

Ha en fin ettermiddag

Klem Martine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar