tirsdag 9. november 2010

Kjære julenisse..

om du finnes der ute.. Dette er nr 1 på lista!

Har lenge ønsket meg en avlang kommode med mange små skuffer i. Jeg leter og leter, men ser aldri det jeg ønsker meg! Kunne godt tenkt meg å gjøre om en slik kommode til noe mer spennende, som å ta hønsenetting på noen av skuffene sånn at man ser hva som ligger inni. Male den i en kald gråtone og eventuelt bygge på en hylle eller to.


På dette bildet jeg fant på nettet er det små "metallrammer" som du kan butte merkelapper inni. Sim salla bim så har du en fin og oversiktlig kommode.

Sitter godt klistret i sofaen og nyter varmen her inni, for ute er det jammen meg sur vind. Hører det uler rundt hushjørnet. Brrrrr! Kattene mine er gode å ha når man skal holde seg varm. De kryper tett inntil kroppen og sovner, og der blir dem resten av dagen. Snart skal jeg sette i gang med å lage fisk til min kjære som kommer hjem fra trening.

Ha en stormfull kveld

Martine

2 kommentarer:

  1. Ligner litt på kjøpmannsdiskene som var så poppis på 90-tallet... sikker på at du finner på finn! :) Og hvis ikke, håper jeg julenissen titter innom bloggen din! :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Kan hende det er øya mine som ikke har fulgt helt med når jeg har leita på nettet. Skal jo finne en kjøpmannsdisk til en ok pris. Vil ikke blakke meg helt! Men jeg håper på det siste du sier om at julenissen kan titte innom bloggen:)

    SvarSlett