tirsdag 2. november 2010

Har tatt med seg reinsdyr inn i stua

reinsdyrhorn helt fra Tana



Endelig har jeg fått reinsdyrhorn til å henge over peisen! Takk til min søster Line som har tatt med seg hjem fra Tana og ikke hadde plass til horna selv. Med fyr i peisen og horna på plass ble det jammen meg koselig her.

Det eneste som mangler her i stua nå er nytt salongbord og tv-bord som jeg skal snekre selv sammen med min kjære. Tegningene ligger klare, men arbeidslysten har ikke dukket opp ennå! Rart at man skal bli så lat av grått og kjedelig vær.
Når jeg blir fornøyd med stua skal det bli gøy å pynte til jul. Etter gårsdagen handletur med bestefar sitt kort. Ja, du hørte riktig!

"Jeg sier bare til bestefar at jeg har gjort ferdig litt julegaver. Er ikke jeg smart! "

Du bestemor, du bestemor. Godt du passer på at bestefar sitt kort blir brukt innimellom!
Vi var innom kremmerhuset på handleturen og jeg fikk så mange fine ideer til pynting. For å ikke snakke om alt jeg vil kjøpe inn til jul. Herlig julekalender, stoffhjerte, pyntepute, løper, lykt, kakeboks pluss mye mer! Og alt skal være i GRÅTT! Er en delikat farge. Kald, men frisk opp med innspill av andre varme farger. Det er jo tross alt jul og da kan man jo kjøre på med den tradisjonelle fargen RØD.


http://kremmerhuset.no/inspirasjon

Trykk på linken over og se på inspirasjon fra kremmerhuset!

Ha en fortsatt regnfull, men fin dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar