mandag 8. november 2010

Årets julegaver..

skal jeg lage selv..


Turen idag gikk til Drammen på jobbintervju som endte med stormende jubel og et bredt smil om munnen! Etter en varm kopp kakao toppet med krem, fant jeg og mor ut at vi skulle dra videre til stoff og stil. Har funnet ut at i år skal jeg dra tiden tilbake til barnehagen og lage julegavene selv til de i familien. Hvor koselig er ikke det?

Nå som man kan lage ting som er brukbart og enkelt ser jeg ingen problem med å spare penger på denne måten i år. Jula er fryktelig koselig, men når man bruker opp lønna si på julegaver og pynt må man finne på andre alternativer til de man er glad i. Dessuten kommer de til å bli storfornøyd med det som kommer til å ligge under juletreet. Kan selvfølgelig ikke avsløre hva jeg skal lage, men etter jul skal dere få en smakebit:)

Når man går inn i en butikk og ikke aner hva man leter etter går det visst mange timer til bare leting. Det fant jeg ut idag. Kunne gått å kikka i all evighet! Er så mye å se på, pluss at det er vanskelig å bestemme seg for hva slags farge og stoff man skal gå for... Nå gleder jeg meg bare til å sette meg ned å starte med mitt lille juleverksted:)

Ha en fin kveld!

PS: Se på tv3 kl 21.30 ikveld. Konge serie!!!
Martine

3 kommentarer:

  1. Jaaa! Mamma og jeg snakket om akkurat det samme i dag. Kan ikke du komme med noen eksempler på hva man kan lage da. Jeg aaaaner ikke!!

    Kos,

    Caroline:):)

    SvarSlett
  2. Så klart jeg kan gjøre søta!!
    Hvis ikke anberfaler jeg å kjøpe et julemagasin på butikken. Er masse inspirasjon å hente der.

    Klem!

    SvarSlett
  3. Så bra! Og jaa, bra tips med magasin:)
    Kan ikke akkurat skryte på meg at jeg er god til å strikke eller noe i den duren.. men er jo såå koselig å få noe hjemmelaget! <3

    SvarSlett