fredag 7. januar 2011

Fredagskos

Det beste jeg vet er å leke med hunder
kom vil du være min venn?
Du logrer med halen i tunge stunder og gjør med glad igjen.


Det er fredag og ukene går fort når man har så mye å gjøre om dagen. Det er jobb, vasking, rydding og masse turgåing med verdens herligste isbjørn, Ixxi.
Er så lykkelig! Så lykkelig over å ha en så fin jente sammen med oss. Som drar oss tidlig opp fra senga, som elsker kos, som logrer med halen når du kommer inn av døra og fører meg og min kjære nærmere hverandre. Har aldri opplevd maken til rolig hund! Snill, rolig, bjeffer en sjelden gang, lærer fort og ser bare vakker ut der hun ligger i senga si.



Gleder meg til mange år med herlighet Ixxi.
Nå er vi i full gang med dressur. Tar sin tid, men det kommer seg sakte men sikkert. Hun kan endelig sitte pent når vi sier det:D Hun sitter før vi gir henne mat, går i senga si når vi ber hu om det, legger seg ned etter litt masing og det beste av alt...... Hun har bare hatt ett uhell inne:)

Nå skal jeg fortsette fredagskvelden min alene sammen med Ixxi:) Kanskje male noen nye bilder.

Helgeklem

Martine

2 kommentarer:

  1. Så fina bilder på Ixxi och missen som inte ser så snäll ut.

    SvarSlett
  2. Ja, flere fine bilder blir det nok:) Katten er egentlig veldig snill, bortsett fra når Ixxi vil leke. Det er ikke så populært hos kattene.

    SvarSlett