tirsdag 18. januar 2011

Alt blir lagt på hylla

Den beste måten å få et arbeid til å virke vanskelig på, er å utsette det.
Winston Churchill

Må si at formen for tiden ikke er helt på topp. Jeg lurer meg unna rot, klesvask og matlaging. Når jeg kommer hjem fra jobb er energien brukt opp og sofaen skriker etter å bli slitt ut. Kan vel ikke gjøre noe annet enn å sette meg ned........ og der blir jeg sittende til langt på kveld. Er jeg heldig kommer Ole lukkøye en tur innom og lar meg drømme om finere tider.
Er lei av arbeidsfordelingene, så nå skal jeg overraske min kjære med en gjøreliste imorgen:) Han kommer til å bli kjempe glad!



Trøster meg med nydelige øyne og går en liten kveldstur i mørket..

Imorgen venter en ny dag uten triste nyheter og latskap. Jeg trenger et spark i rumpa til å komme meg vekk herfra.

Martine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar