mandag 10. januar 2011

Nå blir det ro om nettene (forhåpentligvis)

Hvor lenge vil du ligge, du late, når vil du våkne og stå opp? 'Jeg vil sove litt til, en ørliten blund, legge hendene sammen og hvile en stund.'

En mage som ikke har vært samarbeidsvillig de siste dagene har fått meg til å være hjemme de siste dagene. Jobben kaller imorgen om jeg vil eller ikke! Blir det for ille, er det vel bare å dra hjem igjen.
Dagen startet med støvsuging og rydding. Rart hvor effetiv man blir når man ikke er i slaget. Hvite hårdotter ligger i alle kriker og kroker, men fant fort ut at det ikke kommer fra Ixxi, men fra saueskinnet hun river i stykker. Jaja, godt man får tak i nye og billige på IKEA.
Mye tv-titting blir det på morningen og The pirate Bay har jammen meg fått kjørt seg de siste dagene. Sesong 3 av HIMYM ( how I met your mother) har vi snart sett ferdig, så da er det bare å starte på sesong 4 om litt:D

Planen min idag var som følger; Jeg skulle pante flasker,(som ble hele 321,50 kr) mens min kjære og Ixxi skulle gå litt rundt i sentrum på dagtid for å bli litt kjent. Når jeg har gått med hun på kveldene virker hun gaske skeptisk, som å vike unna handlevogner og skumle lysende biler. Hun hilser svært sjeldent på andre mennesker når vi er ute og trekker seg unna hvis noen kommer mot henne. Håper virkelig det går over. Samme reaksjon har hun på andre hunder, men vi får ta et skritt om gangen. Alt er jo ganske nytt for henne.



Ixxi var for første gang alene hjemme idag! HURRA! Alt var like helt når vi kom hjem igjen, så vi regner med det gikk bra. Turen gikk nemmelig til Stabekk for å hente et gigantisk bur som skal være Ixxis sovested. Satt det opp og plasserte det under trappa og tror du ikke vesle jenta gikk inn i buret med engang å la seg. Hun skjønte nok at dette var et trygt sted å være. Kjøpte en genial leke hvor hun får stimulert hjernen litt. Den falt i smak!



Nå tar vi alle mann kvelden og en ny dag venter imorgen.
God Natt
Martine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar