søndag 9. januar 2011

Endring i planene

Det er sunt å være syk av og til.
Henry David Thoreau


Det ble aldri noe tur til Sandefjord igår. Etter frokosten ble både jeg og min kjære sofaliggende med vondt i magen.TYPISK! Vi prøvde å gå ut i frisk luft sammen med Ixxi, men kan ikke skryte på meg at det ble noe lang tur denne gangen. Denne vinteren er jeg skuffet over imunforsvaret mitt. Har jeg først fått det ene, så kommer det andre snikende bare noen uker etterpå. Jeg som har vært så flink til å proppe i meg alle slags vitaminer. Har ikke helt trua på sånt!

Derfor ble det hjemmekos med mye tv-titting og god mat. Må jo si jeg syntes litt synd på meg selv.

Oppdatering på Ixxi:
Hun har jammen meg blitt en liten (stor) rakker. Ser at hun begynner smått å teste oss ut. Stikker av og lukker ørene når vi roper på hu.Makan!
Kattebæsj har blitt veldig interessant, men overser sin egen. Tenna klør, så det går hardt utover tomflasker som hun finner og dørkarmen.

Nå skal jeg være sporty og gå ut en tur, men aller først må jeg vaske av meg tigerbalsam som min kjære smørte utover brystet mitt! TAKK SKAL DU HA! det iser!

Ha en fin søndag
Klemmer Martine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar