søndag 23. januar 2011

Store tanker om fremtiden

Utdanning er det viktigste våpen hvis vi vil oppnå forandring i verden.
Nelson Mandela

Hodet mitt eksploderer snart! At det skal være så vanskelig å finne ut hva man skal utdanne seg som. Jeg søker, tenker, søker, tenker, søker, tenker og ombestemmer meg. Dette er faktisk noe jeg skal jobbe med videre og akkurat nå frister ingenting......... eller, jeg har jo et ønske om å utdanne meg som interiørkonsulent, men prisen er jo til å kaste opp av! Over 40000 pr semester! Tar jeg det over nettet er det bare 24500...

Kanskje man må vente et år til og være flink til å spare sånn at jeg kan oppnå drømmen min?

Im stuck!



Så lenge jeg har de to jeg elsker mest, ordner det seg vel til slutt!
Imorgen starter en ny uke og nye utfordringer venter seg i barnehagen! Hvor mange bæsjebleier kommer til å gå denne uka?

Ha en fin søndagskveld
Hilsen en forvirra "livsnyter"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar