tirsdag 11. januar 2011

Pusse opp kanskje?

Oppussing er den eneste menneskelige aktivitet som øker i omfang jo mer du gjør.


Etter en liten omvisning hos ei fantastisk venninne som har hatt ekstreme oppussing i leiligheten sin, ble jeg så inspirert at dagdrømmene går bare i oppussing. Maling er første prioritert når lønningen kommer! Bank i bordet for det...
(skal spørre pent om lov til å ta noen bilder av leilgiheten, må ses!)



Drømmer om gråtoner, "morgenbris" på veggene, høye lysestaker og lykter, stor sofa med masse puter, håndlaget salongbord, lysekrone og stort speil på veggen. Drømmer om et lite hus jeg kan dele med min kjære og mine tre "barn". Drømmer om hverdager fylt med samarbeid og småpusling i stue, soverom, bad og gang. Drømmer om noen millioner kroner sånn at drømmen kan bli til virkelighet.

Dagdrømming er bare bra det!Da har jeg noe å gå utifra når pengene kommer strømmende inn på kontoen. Men når man bor i kjellern hos sine svigerforeldre er det jammen ikke enkelt å gjøre som man egentlig vil. Derfor er et eget sted noe jeg ønsker meg mest her i verden nå!

Nå skal jeg drømme meg vekk igjen.
Ha en fin kveld
Martine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar