fredag 14. januar 2011

Et vakkert syn

Velg dine venner med omhu. Dine fiender vil velge deg.
Yasir Arafat

Det var hun som satte meg på nye oppussingsplaner. Etter å ha kommet inn i en leilighet som lukter nymalt var tankene igang. Så delikate farger! Stilig og søtt på en gang. Det å komme inn på et soverom som var fylt med en turkis vegg, kurver, herlig sengeteppe, nytt sengetøy, industrilamper og paller brukt som hodegavel kunne vært tatt rett ut fra et interiørblad.




Paller kan bli brukt til så mangt og man kan faktisk få det gratis! Paller som underlag på en rammemadrass, paller som hodegavel, paller som salongbord(evt med en glassplate over), paller til sofa, paller til nattbord og paller til pynt. Jeg har allerede planene klare, noen paller skal få lov til å flytte inn til oss.



Fargekartene ligger på bordet og "morgenbris" er ringet rundt, nettbuttikene er sjekket ut og jeg har plukket ut noen små detaljer jeg har lyst på. Noe må man jo få lov til å unne seg på nyåret!

Min kjære tar en liten høneblund, så da starter jeg med litt fredagsrydding. Etter det er det på tide å ta helg og kose seg med god mat sammen med de man er glad i.
Helgekos
Martine

1 kommentar: