mandag 18. oktober 2010

Tid for kos..

en tidlig høstmorgen..



Her sitter jeg godt plantet under teppet, drikker en kopp te og hører det knitrer i peisen. Ute er været grått og kjedelig. Da får jeg hvertfall ikke dårlig samvittighet av å ligge rett ut på sofaen. Ukene går forferdelig fort for tiden og jeg gjør INGENTING! Skammer meg over at jeg ikke greier å finne en jobb, men det får jeg jo ikke servert på et sølvfat uten å gjøre en innsats selv. Foreløpig går tiden med til husarbeid, matlaging, maling og dødtid som facebook og tv-titting.



Har hatt en avslappende helg med min kjære. Deilig å få samlet tankene litt etter dødsfall, så på onsdag bærer turen oppover til Trøndelag. Gleder meg veldig til å se hvor min svigermor og familien hennes kommer fra:O) Så da får denne turen en litt annen vending.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar