søndag 24. oktober 2010

Mal bokstaver selv...

Du finner de overalt i interiørbutikkene og alle skal ha det, men fy så dyrt det blir når du skal kjøpe flere om gangen. Jeg snakker selvfølgelig om flotte og store bokstaver som du kan henge opp på veggen eller ha stående på hyller. Jeg bestemte meg for å bestille bokstaver fra panduro, og prisen for en bokstav var ikke mer enn litt lommerusk. 20 kr tror jeg jaggu det var! Det er jo INGENTING!
Jeg ville ha et gammelt preg over bokstavene og det eneste du trenger da er;

-hvit vannbastert maling
-vann
-pensel
-brun eller grå maling

Du starter med å male bokstavene hvite og lar de tørke. Bland brunt eller grått med litt vann, dypp fingeren i malingen og gni rundt kantene og der det faller naturlig å ha mørke kanter på bokstavene.

VOILA!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar