fredag 22. oktober 2010

Peiskos..

Kom over en blogg som hadde gjort noe genialt med en tennbriketteske, så da heiv jeg meg rundt og limte på litt gråpapir, blondebånd og 2 hjerter jeg klipte ut av hvit papp.




Nå passet den inn med resten av stua:O)



Har bært inn masse ved i dag. Syns faktisk jeg har vært en flink jente, for arma mine er ikke laget for å bære tunge sekker. Nå som jeg endelig hadde fått lange negler, greier to av dem å brekke. TYPISK! pluss et lite skrubbsår på tommelen fikk meg plutselig til å bli en skikkelig handy woman!! mens jeg holder på blir jeg stående å se bort på peisen som dekker HELE veggen vår! Aner ikke hvordan jeg skal gjøre det med lyktene og andre gjenstander for å bli fornøyd. Blir liksom et lite avlastninghylle for rot den peisen der.

Har du noen tips til hva jeg kan gjøre, så spytt ut!?

Ha en herlig fredagskveld med x-factor og senkveld:O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar