onsdag 27. oktober 2010

DRØMMEHJEM..

Her skal vi bygge og her skal vi bo

Jeg har fulgt med på God morgen Norges kåring av norges vakreste hjem. Her fikk man virkelig se sjarmerende hus med historier langt tilbake i tid, gode tips og vakre bilder av drømmehjemmene. Man får så mye inspirasjon av å se på andre sine hjem og noen hus kommer høyt oppe på lista mi når det gjelder drømmen om sitt eget sted å bo. HildeGunn fra sandnes som kom på 2 plass i kåringa traff midt i blinken hos meg. De duse fargene, blandet med sort og metallik var en fryd for øyet. Stilen som hun kaller for bohem, fabrique og industri chic er akkurat sånn jeg og mange vil ha det. Man kan jo klø seg i hue og lure på hvor hun har fått tak i møbler og andre pyntegjenstander, men i et intervju leste jeg at hun har laget det meste selv. Så nå kan man dra på trelasten og skru sammen både spisebord, salongbord og tv-bord på null komma niks.

Her er en liten smakebit fra Bolig Pluss, nyt synet









Bildene er tatt fra bladet Bolig Pluss

Nei, nå fikk jeg lyst til å pusse opp... igjen....

Ha en fortsatt fin onsdagskveld...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar