mandag 25. oktober 2010

JULEGLEDER..

Det nærmer seg november.

Jeg kan ikke fordra snø og kulde, men du og du så koselig det er når julen er her. Lukten av gran, appelsiner, gløgg og julemat er noe av det beste jeg vet. Det blir ekstra koselig når man går rundt i huset å pynter og traller julesanger for seg selv.

Spanderte noen blader på meg selv i stad og falt pladask for "julegleder", et blad med oppskrifter og ideer til julepynt man kan lage selv. Akkurat det jeg trengte nå! Jeg skal plukke meg ut det jeg vil ha selv og kjøpe inn nydelige stoffer. Tror jaggu jeg må spørre mor om jeg kan låne symaskinen hennes, for nå skal hobby-Martine sette i gang med å lage julegaver!

Her får dere en liten smakebit av det bladet inneholder;








Et tysk inspirasjonsblad kan komme godt med...







Får ikke du og litt julestemning som meg i slike kalde vinterdager?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar