søndag 27. februar 2011

Store prosjekter på gang!

Oppussing er den eneste menneskelige aktivitet som øker i omfang jo mer du gjør.

Nå som det nærmer seg vår og man drømmer seg stadig vekk om å ha et lite hus å pusle med, kan jeg veie det opp med å gjøre noen små forandringer her i kjellern. På lista mi står det;

- Bygge salongbord
- Bygge tv-bord
- Lage palle sofa
- Sy store puter
- Handle inn rammer
- + Hjelpe "svigermor" med litt småpusling oppe. Nå skal det gamle ut og det nye inn!


Hadde jeg fått frie tøyler og litt penger å rutte med hadde jammen meg detta huset blitt fint! Gleder meg til den dagen jeg kan pusle med mitt eget lille hus.
Etter å ha fått besøk av mamma og min søster, så det ut som om de hadde vært på loppemarked her hos meg. Hjem dro de med malerier, en lampeskjerm, potte, englevinger +++, GRATIS! Heldige spør du meg. Hadde storrydding i går og en eske ble fyllt opp av pynteting som man egentlig ikke har plass til, men setter frem fordet. Deilig å bli kvitt litt av det "gamle".

Bilde lånt av google.no (pallebord)

Nå skal jeg fortsette å drømme meg vekk med interiørblader og inspirasjonsboka mi!
Ha en fin søndag

Martine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar