tirsdag 1. mars 2011

Voksen??

ja, når er man egentlig voksen?

Da er tiden inne for at jeg fyller mine 20 år og er ferdig med å være tenåring! Om det er noe stor overgang tror jeg neppe, men noen småting kan bli litt enklere når man har rundet 20. Det som skremmer meg er at det er halvveis til FØRTI! Hvis livet fortsetter i dette tempoet her, ligger man i grava før vi vet ordet av det! Fysj!

De to siste dagene har gått til forbereding av et lite selskap som skal holdes imorgen. ( grunnen til selskapet er vel pga flere gaver, hysj!) Alt er gjort klart, så da er det bare å hoppe inn i finstasen når man kommer hjem fra jobb imorgen og ta imot familien som kommer på middag og dessert her hos oss.





Nå er det tid for å finne senga..
Natta og bursdagshilsner til meg selv:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar