onsdag 16. februar 2011

Trenger ferie



Etter et innlegg jeg leste om lykke og hva lykke er for meg, gikk jeg i tenkeboksen og kom frem til en hel haug av spørsmål jeg ikke kunne svare på selv. Om jeg noe gang kommer til å få svar? Tror jeg neppe...
Kulden kommer og går som den vil og våren jeg drømte om kan jeg legge på hylla. Sol og varme står høyt på ønskelista! Ukene går så forferdelig fort når man jobber hver dag og har tidligvakt. Dagene går ikke til noe annet enn å sove, jobbe, spise og sove! Kjedelig? JA!
Når man jobber i barnehage og er omringet av basselusker svikter imunforsvaret mer enn jeg trodde var mulig. Kroppen blir liksom aldri frisk.. Enten har man feber, er kvalm eller et orkester som spiller for full hals i huet. Kroppen min skriker etter ferie.......... og da mener jeg lang ferie!
good night

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar